DRODZY RODZICE I UCZNIOWIE!

Informujemy, że w dniach 03-07.02.2025 r. w naszej szkole zorganizowane będzie półzimowisko.

Oferta skierowana jest do dzieci z klas 1-4.

Zajęcia odbywać się będą w godz. 08.30-14.00.

Opiekę sprawować będą nauczyciele pracujący w naszej szkole.

Oferujemy dzieciom bogatą ofertę zajęć i aktywności rekreacyjno-kulturalnych, zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, gry i zajęcia świetlicowe, quizy, zagadki, zajęcia kreatywne oraz zabawy na placu zabaw i boisku szkolnym (przy sprzyjającej aurze).

ROZKŁAD DNIA:

8.30-9.00 Schodzenie się dzieci. Sprawdzenie listy obecności. Zabawy i gry stolikowe.

9.00-9.20 Śniadanie

9.20-13.00 Zajęcia tematyczne (w trakcie zajęć około godz. 11.00 – drugie śniadanie)

13.00-13.30 Obiad

13.30-14.00 Zajęcia w grupach (m.in. zabawy integracyjne, muzyczno-ruchowe,

sportowe, tropiące, zajęcia plastyczne)

Szczegółowy harmonogram zajęć na każdy dzień zamieszczony zostanie na stronie internetowej szkoły w dniu 20 stycznia br.

OPŁATA ZA UDZIAŁ W PÓŁZIMOWISKU: 320,00 zł.

W cenie pobytu organizator zapewnia:

· wyżywienie (śniadanie, drugie śniadanie, obiad),

· bilety wstępów na atrakcje zaplanowane w programie półzimowiska,

· bilety na przejazdy MPK,

· artykuły plastyczne,

· gry, sprzęt sportowy,

· nagrody – niespodzianki.

ZAPISY:

Karty kwalifikacyjne uczestnika wypoczynku przyjmowane będą w sekretariacie szkoły w dniach: 09-10.01.2025r., w godz. 7.30-15.30 (kartę kwalifikacyjną można pobrać z sekretariatu lub ze strony internetowej naszej szkoły).

UWAGA!

W związku z bardzo dużym zainteresowaniem zapisami na półzimowisko informujemy, że nie przyjmujemy telefonicznych zgłoszeń. Aby zapisać dziecko na półzimowisko należy od razu złożyć kartę kwalifikacyjną uczestnika wypoczynku (kompletnie wypełnioną).

Kartę kwalifikacyjną uczestnika wypoczynku może złożyć w sekretariacie szkoły tylko rodzic/opiekun prawny dziecka lub pełnoletni członek rodziny.

Prosimy o wypełnienie tylko drugiej części karty.

WAŻNE: Proszę pamiętać o wypisaniu szczepień lub dostarczeniu kopii odpowiednich stron z książeczki zdrowia, a także o tym, że wymagane są podpisy obojga rodziców/opiekunów prawnych.

RODZICE UCZNIÓW ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W WYPOCZYNKU OTRZYMAJĄ W DNIU 13.01.2024 r. POTWIERDZENIE POPRZEZ WIADOMOŚĆ LIBRUS.

WPŁATY

Wpłaty za udział w półzimowisku będą przyjmowane w dniach: 14-16.01.2025r. w godz. 8.00-14.00 (pokój nr 221, I piętro, sektor B – obok sekretariatu).

Uwaga!

Ilość miejsc jest ograniczona.

Z powodu dużego zainteresowania decyduje kolejność złożenia kart kwalifikacyjnych.

W przypadku wyczerpania puli dostępnych miejsc, uczestnicy będą przyjmowani na listę rezerwową.

WARUNKIEM UDZIAŁU DZIECKA W PÓŁZIMOWISKU JEST DOKONANIE WPŁATY W WYZNACZONYM TERMINIE I DOSTARCZENIE WYPEŁNIONEJ ORAZ PODPISANEJ KARTY KWALIFIKACYJNEJ UCZESTNIKA WYPOCZYNKU.

Niezachowanie ustalonych terminów związanych z dostarczeniem dokumentów i dokonania wpłaty będzie skutkowało skreśleniem dziecka z listy uczestników i zostaną przyjęte osoby z listy rezerwowej.

WAŻNE: NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM WYPOCZYNKU ORAZ KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.

Zapisanie dziecka na półzimowisko jest równoznaczne z przyjęciem przez rodzica/opiekuna prawnego załączonego regulaminu.

Klauzula informacyjna (RODO) opublikowana jest na stronie internetowej (zakładka O SZKOLE – RODO) oraz jest dostępna w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 17 im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, ul. Czarnoleska 10.

Następny

.