DRODZY RODZICE I UCZNIOWIE!
Informujemy, że w dniach 13-17.02.2023 r. w naszej szkole zorganizowane będzie półzimowisko.
Oferta skierowana jest do dzieci z klas 1-4.
Zajęcia odbywać się będą w godz. 08.30-14.00.
Opiekę sprawować będą nauczyciele pracujący w naszej szkole.
Oferujemy dzieciom bogatą ofertę zajęć i aktywności rekreacyjno-sportowo-kulturalnych, m.in: wyjście do kina „Helios”, sali zabaw „Kraina Marzeń”, Parku Trampolin „Sky Jump”, Centrum Animacji „Madagaskar”, zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, gry i zajęcia świetlicowe, quizy, zagadki, zabawy tropiące, zajęcia kreatywne oraz zabawy na placu zabaw i boisku szkolnym.
ROZKŁAD DNIA:
8.30-9.00 Schodzenie się dzieci. Sprawdzenie listy obecności. Zabawy i gry stolikowe.
9.00-9.20 Śniadanie
9.20-13.00 Zajęcia tematyczne (w trakcie zajęć około godz. 11.00 – drugie śniadanie)
13.00-13.30 Obiad
13.30-14.00 Zajęcia w grupach (m.in. zabawy integracyjne, muzyczno-ruchowe,
sportowe, tropiące, zajęcia plastyczne)
Szczegółowy harmonogram zajęć na każdy dzień zamieszczony będzie na tydzień przed półzimowiskiem.
OPŁATA ZA UDZIAŁ W PÓŁZIMOWISKU: 300,00 zł.
W cenie pobytu organizator zapewnia:
ZAPISY:
Zapisy na półzimowisko przyjmowane będą w sekretariacie szkoły
w dniach: 10 -18 stycznia 2023 r. w godz. 7.30-15.30.
Zapisu dziecka można dokonać osobiście lub telefonicznie (nr tel. 48 331 24 13).
Najpóźniej w dniu 18 stycznia br. należy złożyć wypełnioną kartę kwalifikacyjną uczestnika półzimowiska.
Karty kwalifikacyjne uczestników wypoczynku przyjmuje wicedyrektor szkoły Anna Belowska w godz. 7.30-9.00 oraz 13.00-15.00
(Kartę kwalifikacyjną można pobrać ze strony internetowej szkoły lub z sekretariatu szkoły.)
WAŻNE: Proszę pamiętać o wypisaniu szczepień lub dostarczeniu kopii odpowiednich stron z książeczki zdrowia.
WPŁATY
Wpłaty za półzimowisko będzie można dokonać po zakwalifikowaniu dziecka do udziału w wypoczynku, tzn. w dniach: 01-03.02.2023 r. u pracowników księgowości.
Uwaga!
Ilość miejsc jest ograniczona.
Z powodu dużego zainteresowania decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku wyczerpania puli dostępnych miejsc, uczestnicy będą przyjmowani na listę rezerwową.
WARUNKIEM UDZIAŁU DZIECKA W PÓŁZIMOWISKU JEST DOKONANIE WPŁATY W WYZNACZONYM TERMINIE I DOSTARCZENIE WYPEŁNIONEJ ORAZ PODPISANEJ KARTY KWALIFIKACYJNEJ UCZESTNIKA WYPOCZYNKU.
Niezachowanie ustalonych terminów związanych z dostarczeniem dokumentów i dokonania wpłaty będzie skutkowało skreśleniem dziecka z listy uczestników i zostaną przyjęte osoby z listy rezerwowej.
WAŻNE: NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM PÓŁZIMOWISKA ORAZ KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.
Zapisanie dziecka na półzimowisko jest równoznaczne z przyjęciem przez rodzica/opiekuna prawnego załączonego regulaminu.
Klauzula informacyjna (RODO) opublikowana jest na stronie internetowej (zakładka O SZKOLE – RODO) oraz jest dostępna w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 17 im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, ul. Czarnoleska 10.
Do pobrania:
Karta_kwalifikacyjna uczestnika_wypoczynku